5.8.15

Salakuljettajan laulu

SALAKULJETTAJA:  Voitko ishkä ottaa tän mun laukun jossa on Thaimaasen tuliaisia ja viedä sen tullin läpi? Mä meen eri tietä niin ettei ne luule että ollaan samaa porukkaa.

*     *     *     *     *

TULLIMIES: No mitäs kivoja pillereitä täällä laukussa on? Ettei vaan olisi huumaavia aineita?

ISHKÄ: Mikä laukku? Mitä pillereitä? Missä mä olen?

TULLIMIES: Jaa jaa, tainnut tänne väsyneen tyttärenkin laukkuun lipsahtaa muutama kielletty lääkeaine?

VÄSYNYT SISAR: Mulla oli ripuli.

TULLIMIES: Jaa jaa jaa, näitähän riittää. Apteekkiakos sitä ollaan perustamassa? Löytyykös herralta reseptit?

ISHKÄ: Juu löytyy juu. Respetit juu. Löytyy. Juu.

TULLIMIES: Jaahas katotaas. "Klamouri terapiaan, nautitaan paljussa tanniinien kera, Yst. terv. Yks tohtori vaan".

VÄSYNYT SISAR: Niin sitten Johki juotti mulle punkkua että rauhotun mikä oli kivaa kun en tykänny siitä kun piti olla juomatta. Väsytti. Pillerit autto kanssa. Sitten tuli se ripuli ja piti juosta.

ISHKÄ: Niin että en minä tiedä mikä laukku on tai kuka sen sinne jätti. Yksi paksu tyttö ketä minä en tunne sen sinne jätti ja ite lähti muualle. Niin en tiedä että mitä siinä laukussa on. En tiedä mistä koko laukku tuli ja kuka sen sinne jätti. Kyllä minä voin kertoa mitä muistan. Niin että en muista että tietäisin mitään siitä laukusta. Sen paksun tytön sulhasella oli olkalaukku. Kuulemma oli homoseksujalisti. Tämä sulho siis eikä laukku. Voi olla että oli laukkukin homoseksujalisti kyllä. Ei ole minun auto mistä löyty ne pillerit. En ole tätä autoa ikinä nähnytkään. Että en mitään autoa muista enkä osaa selittää miksi äsken muuta puhuin. En muista että olisin muuta puhunut. Minulla on henskelit myös kun ei tämä pelkkä vyö tarpeeksi homoseksujalisteja vastaan suojaa.

VÄSYNYT SISAR: Minä oon melkein valmis kosmonautti. En joudu vankilaan. Ripuli tulee.

ISHKÄ: Paleltaa. Missä täällä saa vettä juua? Missä minä olen? Kyllä se on homojuus ja islam ja lipiralismi jotka tämän maan tuhoavat niin että minä en mistään pillereistä tiedä enkä muista matkalaukkuja mutta homojussaattio vaan se etenee. Ihmetyttää miksi tännekin maahan otetaan niitä pikimustia mussulmanneja eikä vainottuja Savonmuan ristittyjä. Homoseksujaalitkin sateenkaaren varastivat. Kyllä mä voin kertoa minkä muistan. Olen minä Espanjassakin käynyt. Siellä on paljon ulkomaalaisia. Mustia ovat melkein ja likaisen näköisiä. On se kumma että sinnekin päästetään niitä espanjalaisia kenopäitä maahan huseeraamaan ja hääräämään eivätkä suomen sanaa osaa eikä mistään saa muikkuja ja hapanleipää niin että mikä Suomi se sellainen on? Veikko Vennamosta minä tykkäsin, siinä oli kunnon mies. Joko me ollaan Kuopijossa? Äet laettoo läskisoossia ja piimää. Niin minulla oisi näitä pippelikuvia ihtestäni jos herra tullivirkailijaa kiinnostaa.

*     *     *     *     *

ISHKÄ: Kyllä se on tämä kristittyihin kohdistuva vaino karmejaa. Roomassakin kristittyjä leijonille syötettiin ja sakkoja meitille mardyyreille annettiin ihan vaan homosaatijoiden huvitukseksi. Taas kristityn veri värjäsi tämänkin tullipisteen kirkkanpunaiseksi kun syytön ristiinnaulittiin ristille kärsimään ja kitumaan ja kuolemaan uskonsa puolesta kuin vapahtaja aikoinaan. Niin että jos minä ne herra mutsulmaannin lankettamat rankaistussakot maksan niin saanko minä ne pillerit kotiin takkahuoneeseen viejä? Kun muuten suuttuupi kovasti se yksi paksu tyttö.

2 comments:

  1. Jos esikoisdother päättää palata laivalla, niin vanavedessä pääsisi varmaan tullin läpi lasti kuin lasti.

    ReplyDelete
  2. kyllä laupiksella on verbaliikka hallussa, ei voi kuin ihailla :)

    ReplyDelete